De laatste loodjes in Leerdam - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Jolynn en Reinier Duffelen - WaarBenJij.nu De laatste loodjes in Leerdam - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Jolynn en Reinier Duffelen - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes in Leerdam

Door: jenrinqatar

Blijf op de hoogte en volg Jolynn en Reinier

25 Mei 2010 | Nederland, Leerdam

Hallo lezers!!

Hier dan eindelijk een berichtje van mij (Jolynn). Zoals Reinier al vertelde ben ik erg druk geweest met het transport van de katten regelen. En dankzij Joost en al zijn handtekeningen is het allemaal gelukt! Op dit moment zit ik in Leerdam te wachten op mn sterke verhuizers, die me gaan helpen de laatste zware dingen naar mn moeder toe te verhuizen. En dan is het hier helemaal leeg! Eerder vandaag heb ik al mn dozen afgegeven op Schiphol, en die zullen dan ook volgende week ergens aankomen in Doha. Dus eigenlijk moet alleen ik nog! Aan de ene kant gaat de tijd heel snel, aan de andere kant is het toch ook wel heel lang wachten. Het scheelt dat er nog zoveel gedaan en geregeld moet worden, daardoor gaat de tijd snel. En iedereen wil natuurlijk nog 1x wat leuks gaan doen voordat ik weg ben voor een tijdje.. Dus afgelopen vrijdag ben ik nog met Elfjuh uit eten geweest. Wat was dat grappig zeg!! We zijn naar Ctaste geweest in Amsterdam. Het is een restaurant waar de bediening blind of zeer slecht ziend is. En dat betekent dus ook, dat je in het pikkedonker gaat eten.. Heeeel spannend dus.. Want zoals de meeste van jullie wel weten, ben ik niet zo’n makkelijke eter.. We hebben dus alles met de vingers eerst geïnspecteerd, dan even ruiken, en uiteindelijk toch maar in je mond stoppen.. Echt een ervaring die je meegemaakt moet hebben!!

En zaterdag heb ik met Marloes nog even snel een kitesurf cursus gedaan! En dat was echt zoooo gaaf!!!! Ik weet het zeker, als ik in Qatar ben, dan moet en zal ik het weer gaan doen. Echt een aanrader voor iedereen.

Zondag nog een BBQ bij mams, met Elvira Jappie en Opa en Oma, die dingen ga ik toch wel heel erg missen hoor.. Maargoed zoals het er nu uitziet is het de bedoeling dat ik vrijdag naar Qatar vlieg vanuit Frankfurt. Mn visum moet dan wel uitgegeven zijn, en het ticket nog geboekt, maar het is zeker mogelijk dat dat allemaal gaat lukken. Dus nu nog een paar nachtjes logeren bij moeders en zuster! Ook heel gezellig natuurlijk. En dan snel naar mn man en mn poezebeesten toe!

Mijn verhaal blijft een beetje kort, maar het is nu gewoon verhuizen en poetsen en dan afwachten. Zodra ik in Qatar ben, zullen er spectaculaire verhalen komen ;-)

Groetjes uit Leerdam!

  • 26 Mei 2010 - 14:12

    Buurferd:

    Ja hallo en ik dan!!!! puf puf de hele bus afgeladen vol richting vianen......complete conifeer uit het plantsoen gereden....en vervolgens samen op de bank even uitpuffen met ....b...cola natuurlijk. Ik vind het heel erg dat je gaat en het is ook niet eerlijk want hier is bijna geen zand om mijn kop in te steken en jullie hebben daar een complete woestijn:-(

  • 26 Mei 2010 - 19:58

    Marjolein:

    Lieve Jolynn, fantastisch dat je vrijdag kunt vertrekken. Hoewel.... al weer een van onze schatten die zover weg gaat. Dat is ook wel naar. We wensen je sterkte voor het afscheid en ook een hele goede reis. Ga maar fijn naar Reinier en dan samen maar heel veel genieten! Liefs Jan en Marjolein.

  • 27 Mei 2010 - 08:31

    Eva:

    Haaa Jolynn!!

    Hier een berichtje van mij!! Wat spannende dat je bijna gaat! En wat is dat super gaaf he kitesurfen! Volgend weekend gaat Erwin de eerste kitesurf spullen halen en ik wacht er ook niet te lang mee :-)
    Heel veel succes met de laatste loodjes en heel veel plezier alvast!! En wat super dat de katten goed zijn aangekomen!!

    Groetjes x

    Eva

  • 28 Mei 2010 - 09:41

    Nichiej:

    Nou dat was wel ff zwaar gisteren he... maar toch bleven de traantjes redelijk beperkt.
    Bah... tis zo'n endje weg, maar wel heel erg leuk voor jullie! Vanaf fnaaf woon je voor altijd samen met uw manneke! Heel erg fijn voor jullie. Ben blij dat ik gisteren toch nog ffies kon komen, dikke zoen en knuf geven.
    Ga je heeeeeel erg missen Jo! Je bent zo'n bekkiej. Alweer bijna een jaar geleden was je onze topceremoniemiss! Nu moeten we ons bovenste deel van ons bruidstaartje zonder jou verder op eten, een jaar later. Maar ik zal strakkies aan je denken als ik een happiej neem.
    Je hebt nog wat tegoed he! Gaan lekker uit eten als je weer hier bent of ik in Kwatatatar.
    Mis u en hou van u!
    LIEFS KOES Sabbel ;)

  • 31 Mei 2010 - 07:56

    Je Pappie:

    Als ik het zo lees ben je bloed nerveus dat is niet erg hoor want het is tenslotte een hele onderneming,heelveel zelf regelen en zoals je al schrijft afscheid nemen nog even naar de een nog even naar die andere vriendin je zusje en natuurlijk je mamsie.
    ik ben trots op jullie en hoop dat jullie samen een geweldige tijd tegemoed gaan en na alle foto's gezien te hebben zouden we wel een keertje op bezoek willen komen maar zorg eerst maar dat jullie een beetje vertroud zijn met de mensen en de nieuwe omgeving.
    heelveel knuffels van Bert en Took

  • 31 Mei 2010 - 07:59

    Je Pappie:

    De buurferd is dat de Buurferd............
    nou voor jou dan ook een knufje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leerdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2015

1399 dagen later...

19 November 2011

Dagtrip naar Film City en Brouq

05 April 2011

Daar zijn we weer

31 Januari 2011

Wintersporten!

21 December 2010

Bezoek!
Jolynn en Reinier

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 33364

Voorgaande reizen:

30 April 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: