Voetbal! - Reisverslag uit Doha, Qatar van Jolynn en Reinier Duffelen - WaarBenJij.nu Voetbal! - Reisverslag uit Doha, Qatar van Jolynn en Reinier Duffelen - WaarBenJij.nu

Voetbal!

Door: Jolynn

Blijf op de hoogte en volg Jolynn en Reinier

11 Juli 2010 | Qatar, Doha

En hier is weer een nieuwe aflevering!

We merken dat het weer in Nederland steeds meer op de temperaturen van hier komt.. Lekker warm dus :)! Even een korte update deze keer, al die lappen tekst kost ook zoveel van jullie tijd om het weer te lezen he..
Eigenlijk staat het voetbal hier nu op nummer 1.. Afgelopen dagen alle wedstrijden die er waren wel gekeken, en uiteraard de halve finale van NL in de souq gekeken. Erg leuk weer! We zaten weer front row, en dat heeft ervoor gezorgd dat we goed opvielen.. We zijn een keer of 20 op de foto gezet, wat erin resulteerde dat we de dag erna op de voorpagina van de locale krant stonden!!! Hoe grappig is dat he ;-) De manager van de Holiday Villas (waar we wonen) belde ons op om het te vertellen!
Zie hier de foto als bewijs! http://www.flickr.com/photos/rcvd/

Verder is het eindelijk gelukt om voor mij een kite te kopen!! Een hele gave North Rebel 9m in het wit met groene struts en een gele tekst! Heel erg gaaf op de foto zie je hoe hij maar net in de woonkamer past.
Ik moet het verhaaltje nu even kort houden, want ik vertrek zo al naar de souq om zeker te zijn van goeie plaatsen voor de wedstrijd van vanavond. Reinier zit nog in een sim examen, dus die schuift later ook aan!

Groetjes en tot snel!
x

• 11 Juli 2010 - 13:40

Jolanda:

Heey Jo - hoe krijg je het voor mekaar, voorpagina - hahaha.. En ik zie dat je over je tenenissues heen aan het komen bent! Ik zie alleen maar sandalen en slippers op foto's ;-) gna gna

Zit te wachten op mooie foto's van je kiteacties. Ik zit vanaaf lekker voor de tv ook voetbal te kijken. Fingers crossed!

tut ut fryslan

• 11 Juli 2010 - 14:53

Joost:

gaat allemaal erg lekker als ik dat zo zie,maar die north rebel is veel te groot voor zo'n klein meissie dus wees voorzichtig, want je vliegt zo weg en das zonde, leuk om elke keer weer over jullie te lezen, het blijft een fantastisch avontuur. warme groetjes,

Joost

• 12 Juli 2010 - 07:53

Leny:

Nou, nou, dat is allemaal wel erg genieten, wij genieten ook van het voetballen, alleen jammer dat ze niet kampioen zijn geworden, maar tweede is ook een geweldige prestatie denk ik
    We kunnen als klein landje toch wel heel erg trots op die jongens zijn, en eigenlijk was het buitenspel en had er afgefloten moeten worden, al voor het doelpunt viel, maar ja de scheidsrechter heeft een slechte wedstrijd gefloten, zonde hé?

• 12 Juli 2010 - 11:05

Grote Zoes (Elvira):

1. we hebben geen kabeltv thuis..
    2. we houden niet van voetbal en dat soort tv sporten.. :P

Maareh, gisteravond hebben we sneaky met laptop op schoot toch maar zitten kijken en meeschreeuwen hoor.. Nja, het meeschreeuwen was natuurlijk voornamelijk voor mijn rekening, hihi, maar het was wel even leuk!

• 14 Juli 2010 - 19:46

Joyce:

Heee lieverds! Gaaf, m'n verdins in de krant! Nou, zijn jullie al over het voetbaldrama heen? Wat een stunt hè? Gisteren zijn 'onse jonges' gehuldigd, dus het normale leven begint zo langzamerhand weer... Nouja normaal? Ik ga nog één dagje naar m'n werk, dan begint mijn super deluxe zomervakantie!!! :D HEERLIJK! We zouden naar Griekenland, we hadden online geboekt en betaald, krijgen we de volgende dag telefoon; dat ze de reis willen herroepen :S schijnt nog te mogen ook... Nouja, dan gaan we wel kamperen. Dan kan de kite uitrusting van Loes ook mee! Wat heb jij een hippe kite, Jo! Is dat die les kite? Heb je hem al gebruikt? Helemaal blits hoor ;) oh, het is bij jullie al kwart voor elf! Slaap lekker!! Liefs